Mijn Zaanstad

Met Mijn Zaanstad heeft u toegang tot uw lopende zaken en steeds meer persoonlijke gemeentelijke dienstverlening.

Mijn Zaak

Via Mijn Zaak kunt u:

  • Een bericht doorgeven
  • Uw contactgegevens wijzigen
  • Informatie toevoegen aan uw dossier.

U kunt via onderstaande link een code aanvragen om uw zaak in te zien. Dit kan alleen als u een e-mail adres hebt ingevuld. De code is 1 keer geldig en moet u binnen 10 minuten invoeren. Lukt dat niet, vraag dan een nieuwe code aan.

Heeft u vragen? Bel dan 14 0 75.

Mijn Uitkering

Heeft u een uitkering of bijzondere bijstand ontvangen van de gemeente Zaanstad? In Mijn Uitkering kunt u uw eigen gegevens inzien en inkomsten, wijzigingen en een vakantiemelding doorgeven. Dit kan ook als u tot maximaal 5 jaar geleden een uitkering ontving.

U logt met uw eigen DigiD in via onderstaande link. U kunt dan:

  • zien of en wanneer uw uitkering is betaald en ook hoeveel dit is
  • zien hoeveel vakantiegeld er gereserveerd staat
  • zien of u een schuld heeft bij afdeling Uitkeringen en hoe hoog deze is
  • uw uitkeringsspecificaties en jaaropgaven zien: deze kunt u ook afdrukken
  • een wijziging doorgeven in uw gezinssamenstelling of op uw adres, verhuizingen
  • een wijziging doorgeven over werk
  • een wijziging doorgeven in uw vermogen
  • een vakantiemelding doorgeven
  • uw maandelijkse inkomsten doorgeven en uw loonstrook of specificatie uploaden

Mijn Schulddienstverlening

Heeft u hulp nodig of heeft u vragen? Dan kunt u langsgaan bij uw Sociaal Wijkteam. Het Sociaal Wijkteam blijft het eerste contactpersoon voor al uw vragen. Zij kunnen u verder helpen en misschien verwijzen naar Kredietbank Nederland.